MIGUEL ÁNGEL ARCONADA MELERO
Imagen MIGUEL ÁNGEL ARCONADA MELERO width: 100%;

Catedrático de Literatura no Instituto Jorge Manrique de Palencia. Experto en promoción coeducativa de masculinidades comprometidas coa igualdade.

Catedrático de Lingua e Literatura no Instituto Jorge Manrique (Palencia), onde exerce ademais de Coordinador de Bacharelato Internacional

 

Premio UNESCO 2019 de Educación de las niñas y mujeres, polo programa SKOLAE, do que foi coautor, asesor técnico e formador

 

Profesor do Máster UNED “Violencia de género: una visión multidisciplinar" no que dirixe o módulo de Educación e medios de comunicación.

 

Profesor do Máster para Hispanoamérica “Experto en prevención de la violencia de género”, da Universidad de Salamanca e Online, no que dirixe o Módulo de Publicidade e violencia de xénero: unha visión pluridisciplinar.

 

Autor de cursos de formación on-line para Responsables de igualdade nos Consellos Escolares de Castela e León.

 

Asesor de Plans de Igualdade de centros, Plans de mellora da Identidade coeducadora, Plans de detección de necesidades coeducadoras,… nos que se recomenda insertar obxectivos e accións destinadas especificamente á construción de identidades masculinas comprometidas coa Igualdade.

 

Autor de materiais con reflexións sobre a estratexia de traballar coas masculinidades nas aulas e con propostas específicas de traballo:

 

(2008) “Coeducar desde el privilegio de ser hombre” Actas II Jornadas Estatales sobre la condición Masculina Jerez

 

(2008) “Por dónde empezar para educar alumnos igualitarios” Actas del I Congreso Nacional de Hombres por la Igualdad Zaragoza

 

(2010) La Igualdad es cosa de hombres (Compañeros corresponsables, trabajadores coherentes) Rev. El Clarión. Stes-Intersindical Madrid

 

(2009) “Nuestro dinero es cosa de dos. Economía familiar e Igualdad”, en Revista Padres y Maestros nº 335, págs. 23-27 (Octubre 2009) Ed. Fonseca I A Coruña 2009

 

(2011) Convivir en Igualdad (Prevención de la violencia masculina hacia las mujeres en todas las etapas educativas) UNED, Madrid.(coautor con Daniel Leal)

 

(2013) Os homes que non tiñan medo á Igualdade (Das resistencias masculinas aos homes presuntamente igualitarios) Xénero Humano.Caderno de Igualdade nº 3 págs. 78-91 Ayuntamiento de Ourense

 

(2021) Del coeducador asintomático al docente comprometido con la Igualdad. Claustro Virtual de Coeducación REv CLAVICO (en prensa)

 

Desenvolveu un proxecto de amplo alcance para a formación de profesorado e grupos sociais en España, Portugal, Perú e, en formato on-line, para Hispanoamérica centrándose na análise crítica dos medios de comunicación, a prevención educativa da violencia de xénero, a coeducación, a corresponsabilidade e a promoción de masculinidades comprometidas coa igualdade.